{ "title": "Yazı İşleri Müdürünün Görevleri", "image": "https://www.gorev.gen.tr/images/Yazi-Isleri-Mudurunun-Gorevleri-11211.jpg", "date": "19.01.2024 17:12:27", "author": "ENES ATAY", "article": [ { "article": "Yazı İşleri Müdürünün Görevleri, Devlet dairelerinden olan Maliye, Adliye, Valilik, Belediye ve Sosyal Güvenlik Kurumu gibi birimlerde işlerin düzenli olarak yürümesi amacıyla yazı işleri müdürlüğü görevi yer almaktadır. Yazı işleri müdürünün görevleri incelendiğinde bulunduğu birimde aktif olarak yazışma ve mevcut işleyişin çalışmasını denetleme ve düzenleme görevleri yer almaktadır. Kurumlar arasında yazışma, iletişim, görüşme ve idari amirlerine kurumda yer alan işlerin düzenli olarak takip edilmesi hususunda çalışmalar yapmaktadır. Bunun yanı sıra yazı işleri Müdürünün görevleri arasında kendi alt biriminde çalışan memurların düzenli çalışıp çalışmadığı ve memurların performanslarını denetleme görevleri yer almaktadır. Yazı işleri müdürlüğü sayesinde kurumda yapılan kalem işlemlerinin düzenli olarak devamlılığı sağlanmaktadır.

Yazı İşleri Müdürünün Görevleri ve Sorumlu Olduğu Konular
Yazı İşleri Müdürünün Görevleri ve Çalışma Usulü

Hemen hemen bütün devlet dairelerinde yazı işleri müdürlüğü gibi bir makam yer almaktadır. Bu makamın varlığı sayesinde devlet işleri düzenli bir şekilde devam etmektedir. Bir kimsenin yazı işleri müdürlüğü görevini yapması amacıyla bulunduğu konumda belli bir süre çalışmasıyla birlikte belli bir yaş sınırına gelmesi gerekmektedir. Böylelikle hem yaş hem de bilgi bakımından yazı işleri müdürü şartlarını taşımış olur. Yazı işleri müdürünün görevleri arasında idari amirlerinin talimatlarını yerine getirmekle birlikte bulunduğu konumun düzeli olarak çalışmasını sağlama görevi de bulunmaktadır.
" } ] }